+Follow|Dashboard

everything about her
ILOVEYOUSOMUCHSAYANG :)

laman sosial
facebook : Calliey Lya Tan
Twitter : snowleeya
formspring : leeya
Youtube : Lya

24 Aug 2011
takut :'( @ 17:37:00 |

siminah dan simamat :'(
dulu minahnmamat tu selalu bersama 
even minahnmamat tu couple cuma 1minggu
tapi tu paling bermakna buat siminah tu
selang beberape hari minahnmamat neh lost cantact .
simamat menghilangkan diri 
tanpa pesan apa-2 kat siminah 
siminah teramat menyesal sebab tak dapat jaga hubungan dowang
agak-2 2tahun siminah tu tunggu
lamaaa kan ,
errr , siminah tu berasa sangat sedih
TT
siminah hanya mampu bersabar dan 
hanya menanti kepulangan simamat
tetapi
 hari nie , saat nie 
minahnmamat telah dipertemukan 
eceyhh , kemain lagi kan .
siminah happy gile bile dapat jumpa simamat balik .
bile siminah dah jumpa terasa nak hug simamat erat-2  .
huhhh .
siminah mula terfikir ,
yang simamat dah ade gf  .
tak mungkin siminah boleh dapat simamat balik .
siminah sedar yang dia tak boleh jadi yang terbaik untuk simamat
siminah tak kesah
even simamat dah ade gf sekalipun ,
siminah tetap tunggu simamat sampai siminah tak mampu hidup lagi .


siminah selalu ingatkan dekat simamat nie
awa tahu tak ,
saya takut bila awak marah ,
saya takut saya tak pandai nak pulihkan keadaan 
awa tahu tak ,
saya takut bila awak merajuk ,
saya takut saya tak pandai pujuk awak ,
awa tahu tak ,
saya takut bila awak tak ade cred ,
saya takut awak menghilangkan diri lagi .


saya berharap sangat awak selalu ada dengan saya .
tolong jangan tinggalkan saya sekali lagi 
awak , awak cinta pertama saya awak tahu tak ,
dan saya nak awak jadi cinta terakhir saya .
'saya percaya saya akan cintakan awak sampai bila-2'
i need you sayang ;'(
sayanggggggg
you , did you still remember when you singing this song 

it been a nice memorry between me and you :'(
errrr .
sampai sekarang siminah masih mengharapkan simamat

*big hug for you <3


memories here ! / new here !