+Follow|Dashboard

everything about her
ILOVEYOUSOMUCHSAYANG :)

laman sosial
facebook : Calliey Lya Tan
Twitter : snowleeya
formspring : leeya
Youtube : Lya

6 Sept 2011
wuhuuuuuuuu @ 00:59:00 |

jyeaaaaahhhhh .
tak sabar malam niee nak jumpa diaa .
hurayyyy , hahaha
okay-2 , happy benoo nie kenape ?
ngeeee~
buat suspen jekan , awakkkkk .
awakkkkkkkkkkkkkkk ,
sayaaaaaaaa 
nakkkkkkkkkkkkk
jumpaaaaaaa awak malam nie lepasttu 
saya nakkkk bisikkkk kat awak 
meh mehh telinga .
dengar tawwww 
saya nak cakapp 
ILOVEYOUSAYANG
 haahaha , tu jeee 
tapi saya nakk awak dengar dari mulut saya sendiri .
selalu dengar dalam fone jekan .
emmm , tapi saya taw perkataan tu tak bermakna punn .
so alau tak bermakna masuk telinga kanan kuar telinga kiri .
okayy . ape-2 punn thnks sudi jumpa saya :)


*legeee hati bila dah dapat luahkan .

#lotofloveleeya
kbaiiii

memories here ! / new here !