+Follow|Dashboard

everything about her
ILOVEYOUSOMUCHSAYANG :)

laman sosial
facebook : Calliey Lya Tan
Twitter : snowleeya
formspring : leeya
Youtube : Lya

2 Oct 2011
CERITA TAK HABIS LAGI @ 02:05:00 |

conversation with him 
 him : kau tu BODOH kau tahu tak , org dah nak kau , yang kau berlagak nak jual mahal knpe , kau sikit pun tk hargai aku an, ingat aku tkde perasaan ke ha , aku klau lebeh sayangkan dia , aku tak cari ko la, kau tk bole pk matang ke , kau takde otak ea, suke hati kau, kau buat la yang trbaik untuk diri kau .


 me : aku tak sangke ko akan cakap macam nie kat aku, ye aku tau aku BODOH, aku BODOH doe , and aku tak hargai ape ko buat selame nie kat aku , ko tak tahu betape pentingnya ko bagi aku sselame kita pisah dengan ko, tapi tape , semua dah berkhir , ko tak dapat aku pun , ko dah ade spare part, aku seelalu doakan kebahagiaan ko dengan ******* , TERIMA KASIH , byee


nota ringkas :
okay terima kasih doe sebab ko dah buat aku BENCI gile kat ko !


memories here ! / new here !