+Follow|Dashboard

everything about her
ILOVEYOUSOMUCHSAYANG :)

laman sosial
facebook : Calliey Lya Tan
Twitter : snowleeya
formspring : leeya
Youtube : Lya

27 Nov 2011
bia lahh dia @ 18:45:00 |



asalamualaikumm semua, dan selamat malamm,
cepat jawabb macam biasa dapat kiss,
huhhhh, *mengeluh,
waloo lia, mengapa dikauu,
tidak seperti biasanya, haa!!
awak saya nak pesan kat awak nie hahhh,
saya tak kesa kalau awak ber-mesej dengan tuuuutt
yeahhh, saya tau awak mmg pena sayang dia,
tapi awak bgytau pleasee :')
bia saya sedia terima tuu, even tak pena *jelous -;-'
hmmm, perlu awak tau sayang, saya tak pernah bosan dengan awak,
ingat eahh, saya takkan cari ape tu namenye scandle kott, haa tulahh ,
alaaaa, tanakk engat lahh semua niee, wehh korang ade tak ubat yang boleh lupekan semuanye !
hurrrrr TAK SUKEEEEE !!!!!!
okbaii !

memories here ! / new here !