+Follow|Dashboard

everything about her
ILOVEYOUSOMUCHSAYANG :)

laman sosial
facebook : Calliey Lya Tan
Twitter : snowleeya
formspring : leeya
Youtube : Lya

17 Nov 2011
bila awak kembali bersama dengannya :') @ 23:46:00 |

waloo waloo!
kembali bersama saya mak janda :)
heyy korang pernah rasa macam mane kehilangan seseorang 
haaa, ape korang rase nak nangis? nak gila? nak bunuh diri?
haahhh jangan lahh korang sesekali buat keje gila yee,
cinta tak semestinya memiliki rite ?
soooo kite kene terima dengan rela hati,
okayy, story nie macam tak kene dengan tajuk jehh -_-''
haaa picture ape yang kat bawah nie ?
haaa, nie bermakne 'bila awak kembali bersama dengannya' ,
yee, saya tahu buat mase nie **** cinta pertama and terakhir awak,
ecehh sileeya nie, kenmain lagi :')
awak pernah fikir tak suatu hari dia datang jumpa awak dia nak awak kembali bersama dia?
yeeee, bende nie selalu bermain difikiran mak jande nie,
macam mane agaknya bila benar-2 berlaku?
adakah awak still bersama saya atau awak akan tinggalkan saya buat selama-lamanya 
saya takut bende nie akan terjadi,
*genggamlah erat tanganku walau harus melepaskanmu pergi 
*lotofLOVEleeya

memories here ! / new here !