+Follow|Dashboard

everything about her
ILOVEYOUSOMUCHSAYANG :)

laman sosial
facebook : Calliey Lya Tan
Twitter : snowleeya
formspring : leeya
Youtube : Lya

20 Nov 2011
THE END @ 22:44:00 |

AKU GAGAL ! GAGAL DALAM MENEMPUH HIDUP !
mak, ayah, nenek, along, angah, sorry!!!!!
lia tak dapat jaga yang terbaik!
lia dah gagal makk :'(((
semua dah terlambat! kalau mase boleh diundur lia cuba perbaiki semuanya :'')
so sekarang, lia akan memperbaiki semuanya even dah terlambat ,
insyAllah makkkk,
dalam mase yang same DIA tinggalkan aku sekali lagi!
him : kite kapel 11-11-11 pukul 11:11a-m , n ary ny 21-11-11 tarikh yg same mase ko tinggalkan aq dlu mase taon 2008 ! aq xpena lupe, n secare tak sengaja mase aq nak pulang sim ny pade mama tadi, jam aq tepat2 pukol 11-11a-m, xsangke sampai sini jek kan , jage diri baek2, gudluck 4 ur spm, ok lia byee
yaAllah berat hati aku nak trima semua nie! macam tak pecaye semua nie boleh berlaku, senang kan kau buat semua nie, kau taw tak titisan air mate yang jatuh mengalir tanpa aku sedari dah buat aku rase give up nak teroskan life aku sendiri, aku paham kenape ko buat semua nie, sebab aku J**** kan! aku cuba trima semua nie, yaAllah, berikan lahh aku kekuatan tok terima semua nie, lembutkalah hatinya untuk terima yang aku mmg dah macam nie, maafkan aku kalau aku pena ganggu hubungan korang, bagi ko sia-2 jage orang macam aku kan, ko dah tahu semuanye, perlu ko tahu , aku akan sayang ko hingga akhir HAYAT aku,

pesanan dari ****: terimalah kenyataan dengan ikhlas dan senyuman, jangan tunjuk yang awak ade masalah, sooo hadapilah semua dugaan dengan sepenuh hati tanpa sebarang tangisan :')

*lastdarileeyaLOTOFLOVEbyee

memories here ! / new here !