+Follow|Dashboard

everything about her
ILOVEYOUSOMUCHSAYANG :)

laman sosial
facebook : Calliey Lya Tan
Twitter : snowleeya
formspring : leeya
Youtube : Lya

16 Dec 2011
aku bukan pilihanmu @ 18:23:00 |


aku sayang kau lebih dari mereka :')
aku takkan balik dengan dia!
kalau kau mintak aku bebaik dengan dia semula,
tapi kau stay dengan aku, aku ikot,
kalau kau mintak aku bebaik dengan dia semula 
dengan kau tinggalkan aku, aku takkan nak!
maaf, aku tak boleh buat,
maaf aku terlalu jahat,
'ko asal buat macam tu, nanti ko terkene balik'
okk aku engat kate-2 nie,
memang patut aku dapat semua nie, 
memang semua salah aku,
tapi salah ke aku pergi dengan orang yang aku sayang,
salah ke aku ikut hati aku sendiri,
perlu aku bebaik dengan orang yang aku benci!!
tolongg aku, hanya dikau :( 






memories here ! / new here !