+Follow|Dashboard

everything about her
ILOVEYOUSOMUCHSAYANG :)

laman sosial
facebook : Calliey Lya Tan
Twitter : snowleeya
formspring : leeya
Youtube : Lya

7 Jan 2012
berakhirr @ 11:00:00 |

bagaimana  harus aku luahkan lagi , aku dah gagal jaga hubungan aku dengan kau ,
kenape perlu kau yang aku sakitkan ,
aku tak sanggup untuk teruskan hubungan aku dengan kau ,
sejak aku betul2 nampak yang kau benar2 sayangkan dia ,
bile dia cuba hilangkan diri , aku tau kau risau , kau tak makan ,
sikit pun kau tak layan aku , walaupun aku cube nak buat kau tenang ,
sedangkan kau selalu cite yang dia tak baik unuk kau ,
aku tau dia gf kau , aku tak boleh buat ape , 
aku hanya mampu berdoa kau dan dia bahagia,
start dari situ aku rase aku perlu tinggalkan kau ,
sebab ape , sebab aku taknak ganggu hubungan kau dan dia ,
aku taknak anggap perampas hak orang lain ,
aku tau susah untuk kau lepaskan dia bukan ,  
aku hanya perempuan pengemis cinta/kasih kau je
tak mungkin aku akan dapat tu semua sedangkan 
kau kate setiap hari aku slalu sakitkan hati kau,
slalu buat kau marah kan , mybe tu satu2nye care kau untuk aku lepaskan kau ,
time kau marah aku , kau akan cakap , 'aku nak putus' 'aku taknak ade pape dengan ko'
kau tau tak pekataan nie buat aku lemah , aku dapat rase yang kesalahan aku besar dan takkan termaaf 
tapi kali nie kau dah berjaya , kau dah menang , kau dah buat hubungan kita jadi kaca yang pacah bederai ,
kau yang minta semua nie berlaku , atas kesalahan aku kan ,
tapi aku masih ingat janji aku pada iri aku sendiri ,
selagi aku mampu aku akan buat ,

- CarlyAleeTan -


memories here ! / new here !