+Follow|Dashboard

everything about her
ILOVEYOUSOMUCHSAYANG :)

laman sosial
facebook : Calliey Lya Tan
Twitter : snowleeya
formspring : leeya
Youtube : Lya

10 Jan 2012
rindu die ♥ @ 01:45:00 |

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

saya rinduuuuuu awakk :'( , boleh tak kalau kite mula balik ,
saya tak boleh hidup tanpa awak , saya perlukan awak ,
tapi semuanye dah terlambat kan , salah saya ,
saya tak jaga hubungan kita , tapi boleh ke semuanya jadi seperti biasa 
saya masih belum sedia untuk hilang awak sayang ,
andai saya diberi kesempatan , bagytau saya , saya takkan lepaskan peluang nie ,
saya akan tunggu awak alee :(
walau ape pun yang terjadi saya akn tunggu awak ,
awak awak , boleh tak kalau saya nak jadi hp yang awak gune sekarang ?
sebab saya boleh dapat tahu ape isi hati awak , awak kan selalu luahkan dekat hp kan ,
lepastu saya nak jadi hp awak sebab saya dapat besame dengan awak sepanjang hari , 
beruntung kalau dapat jadi hp awak , hp awak kalau rosak sekali pun awak akan tetap simpan ,
bole kite jadi hp awak ?



saya berharap semuanya akan kembali pulih :')
ILOVEYOUSOMUCH
CarlyAleeTan
 ♥
 






memories here ! / new here !