+Follow|Dashboard

everything about her
ILOVEYOUSOMUCHSAYANG :)

laman sosial
facebook : Calliey Lya Tan
Twitter : snowleeya
formspring : leeya
Youtube : Lya

26 Jan 2012
sayang @ 19:31:00 |



Sayang,
Dia cari awak bila dia mahu 
Dia cari awak bila dia perlu
Dia cari awak bila dia ingin ditunggu
Dia cari awak bila dia ingin rase tidak diganggu
Dia cari awak dila dia enggan suasana keliling dia bisu

Sayang,
Adakah awak tahu dia sangat merindui
Adakah awak tahu dia sedang menunggu
Adakah awak tahu dia selalu membisu
Adakah awak tahu dia sentiasa menanti kehadiran awak

Sayang,
Dia juga teringin rasa istimewa
Dia juga teringin rasa dimanja
Dia juga teringin rasa diperlukan sentiasa
Dia juga teringin rasa diperkenalkan kepada semesta
Dia juga teringin rasa disayangi oleh kekasihnya
Dia juga teringin rasa dipenuhi cinta


Dia juga teringin rasa dipeluk mesra
Tapiii , itu hanya khayalan semata-mata bukan ?

Sayang,
Dia mungkin bukan seseorang yang istimewa..
Dia mungkin bukan seseorang yang mampu buat awak ketawa.
Dia mungkin bukan seseorang yang senang lafaskan cinta.
Dia mungkin bukan seseorang yang jadikan awak bahagia.
Dia mungkin bukan seseorang yang awak luahkan segala.
Dia mungkin bukan seseorang yang tunggu awak sampai bila-bila.
Tapi awak dia masih lagi seorang manusia .


tak ade kene mengene antara yang hidup mahupun yang meninggal dunia :)
berkongsi ape yang patut dikongsi :'D


nota kecil : hanya mampu tersenyumm sebab aku tahu kehadiran aku tidak lagi diperlukan oleh sesiapa, aku manusia beku yang termenung melihat langit dan malam gelap tanpa ditemani oleh sesiapa , kesakitan aku, kegembiraan aku , hanya aku yang rasa .

memories here ! / new here !