+Follow|Dashboard

everything about her
ILOVEYOUSOMUCHSAYANG :)

laman sosial
facebook : Calliey Lya Tan
Twitter : snowleeya
formspring : leeya
Youtube : Lya

20 Mar 2013
BEKAS @ 07:35:00 |


kenapa kita sukar untuk melupakan insan yang pernah bertakhta di hati ?
sedangkan sudah bertahun hidup sendirian tanpa dia.
bahagia rasanya bila pertama kali berjumpa.sehingga tak kenal erti dunia.
tapi itu semua hanya sementara. mengapa kenangan lalu masih menghantui aku.
adakah dia rase ape yang aku rase sekarang ?
ini semua mimpi, tak mungkin dia rase ape yang aku rase sekarang,
sedangkan dia bahagia dengan orang lain.
ingat lia, jangan ganggu dia untuk kedua kalinya.
disebabkan kau jugak hubungan dia dengan dia terjejas.
INGAT ! kau kena moveon .
yee, aku boleh hidup tanpa dia, aku boleh !
kau boleh cari pengganti, yee tapi sape ?
sape yang boleh faham aku ? takde sape yang boleh faham aku selain dia.
ini semua poyo ! lupakan dia ! mulakan hidup baru.






memories here ! /