+Follow|Dashboard

everything about her
ILOVEYOUSOMUCHSAYANG :)

laman sosial
facebook : Calliey Lya Tan
Twitter : snowleeya
formspring : leeya
Youtube : Lya

19 Mar 2013
SAHABAT @ 11:12:00 |


korang tau tak kite rindu korang semua , bila nak jumpa dari mata ke mata ? 
bilaaa bilaa bilaaa *hentak kepala dekat dinding. hehehe
mellatul sibuk dengan pilihan raya dia. tolong ayah katenya. nnti klau kita ade job kita kerja same2 tau.
yang si katek pulak sibuk dengan kerja baru dia. hope kau berjaya dengan usaha kau. mana tahu 1day kau bejaya bukak kedai moto, boleh aku survey barang dekat kau. heee *berangan 
siapa yang tak kenal dengan ella swift ? yang cantik2 tu . dia sibuk dengan study dia. ella blaja rajin2 tau. kate nak jadi model. bila dah jadi model jangan lupa ktorang. double woww gituuu *menganjengg :p.
ouhh chura kau semakin bahagia sekarang, bila mau kawin? ingat2 orang dekat sini, tak sabar nak makan nasi minyak. taya lahh sibukk nak diet. kau tetap cantik walau kau montel mane punn :*
fatiya fatiya fatiya . wuu wuu dah balik sabah ye. aku nak oleh2 dekat sane. aku akan tetap rindu fatiya.
aku nak pinjam novel kau yang haritu act :(
ain solehah, sejak bila kau pandai touching2 nie. takmaulahh macam nie. ktorang tetap ingat kau. jangan plak kau yang lupa ktorang. ade rezeki kita jumpa lahh eah. muahh muahh dekat pipi sole sole~~
tettttt , penat aku menaip. sory aku curi picture korang, heehee. 
walaupun aku senyap tanpa kata. aku slalu doakan kejayaan korang.
aku harap korang tak pernah lupakan aku :(
aku mintak maaf klau aku ade buat silap, *macam raya pulakk --'
ade rezeki kita lepak sesama k. korang tetap menjadi sahabat aku sampai bila2 :')

salam dari
LEEYATAN






memories here ! / new here !